مدیر کل صدا و سیمای استان قزوین گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش مردم و پشتوانه مسئولان را می‌طلبد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سعید انبارلویی مدیر کل صدا و سیمای استان قزوین در جلسه اتاق فکر برنامه تلویزیونی گام تمدن ساز گفت: رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند تا مردم را از این بیانیه دور کنند و ما در رسانه باید در مداری حرکت کنیم که دستاورد‌های انقلاب حفظ شود.

وی افزود: در برنامه گام تمدن ساز باید راه را برای اندیشه‌های انقلابی باز بگذاریم و در این برنامه باید ابتکاراتی صورت گیرد تا آدرس درست به مردم دهیم و نتیجه آن را در جامعه ببینیم.

مدیر کل صدا و سیمای استان با اشاره به بیانات رهبری گفت: گزارش‌های صدا و سیما مشکلات را نشان می‌دهد و مسئولان باید آن را رفع کنند و این نقش مهم رسانه را نشان می‌دهد.

انبارلویی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات گفت: باید باور مردم را به سمت انتخاب اصلح برد.

دبیر کل خانه اندیشه ولایت کشور هم دراین جلسه گفت: بیانیه گام دوم نقشه جهانی شدن انقلاب است و با کد‌هایی که در بیانیه هست فرمولی داده می‌شود که معجزات اجتماعی رقم می‌خورد.

یاوری افزود: رهبر بار پیشروی بیانیه را بر دوش جوان‌ها گذاشته اند و اگر می‌خواهیم معجزه رخ دهد باید جوانان را در حلقه‌های مختلف جامعه بکار گیریم.

وی گفت: رهبر در بیانیه گفته اند مردم باید مسایل را مرتفع و دولت هم مانع زدایی کند.

دبیر کل خانه اندیشه ولایت کشور گفت: رهبری معتقدند تمام مشکلات کشور به دست مردم حل می‌شود و هر جا مردم حضور داشته اند پیروز شده ایم.

یاوری گفت: رهبر معتقد است که اگر جوان‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه به کار گیری شود جنگ نرم دشمن خنثی می‌شود.

عضو هیئت ملی دانشگاه بین المللی امام (ره) هم در این نشست گفت: سه سال قبل رهبرانقلاب بحث گام دوم انقلاب را مطرح کردند و ما با تشکیل کارگروه‌هایی در این دانشگاه، اندیشکده سبک زندگی ایرانی اسلامی را شکل دادیم.

مهدی مهدیخانی افزود: مختصات جامعه اسلامی هنوز مشخص نیست و باید تلاش کنیم یک مجموعه ۵۰ قسمتی بسازیم تا همه گام‌های بیانیه را به مردم بشناسانیم.

قلندری مدیر پژوهش صدا و سیمای مرکز قزوین هم گفت: تمام پژوهش‌های مرکز و فایل‌های پرسش و پاسخ از مردم در اختیار تیم تهیه برنامه خواهیم گذاشت.

میرصادقی مسئول عملیات و گفتمان جبهه فرهنگی استان هم گفت: نباید در بیانیه گام دوم گزاره‌ای عمل کرد و تفکر ما در برنامه سازی غالب شود، بیانیه گام دوم یک نقشه راه است ما باید به منظومه فکری رهبری نزدیک شویم.

به گفته پژوهشگر برنامه گام تمدن ساز؛ اساتید و متفکران کشوری به صورت تلفنی در این برنامه حضور دارند و در ۳۳ قسمتی که از این برنامه در سال ۹۹ ساخته شد پژوهش قوی دارد که می‌تواند تبدیل به کتاب شود.

محمدی ادامه داد: در سال گذشته جوان‌های زیادی جذب برنامه و پشتوانه‌ای برای گفتمان‌های برنامه شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار