معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : باتوجه به تغییر رنگ بندی کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا، فعالیت استخر‌ها و سالن‌های ورزشی در این شهرستان و پنج شهرستان دیگر استان متوقف شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلال عزیزی معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه بااشاره به نارنجی شدن وضعیت شهرستان کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا گفت : طبق ابلاغ ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، استخر‌ها و سالن‌های ورزشی کرمانشاه فعلا حق اجازه فعالیت نخواهند داشت.

او با تاکید براینکه این تصمیم به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا صورت گرفته، گفت : البته در ابلاغیه ستاد کرونای استان استخر‌ها و سالن‌های ورزشی کرمانشاه تا ۱۴ فروردین تعطیل خواهند بود و ادامه تعطیلی آن‌ها از این روز بستگی به تصمیم ستاد استانی خواهد داشت.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: عدم فعالیت استخر‌ها و سالن‌های ورزشی علاوه بر شهرستان کرمانشاه، شامل چهار شهرستان نارنجی دیگر استان یعنی سنقر، کنگاور، سرپل ذهاب و گیلانغرب و یک شهرستان قرمز یعنی اسلام آبادغرب نیز خواهد بود.

او افزود: در حال حاضر این تعطیلی‌ها شامل باشگاه‌های بدنسازی نمی‌شود و آن‌ها کماکان می‌توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

عزیزی افزود: فعالیت باشگاه‌های بدنسازی تنها باید با حدود ۵۰ درصد ظرفیت انجام گیرد و تمام پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها با دقت کامل رعایت شود.

او گفت: در این راستا، تیم‌های نظارتی نیز همانند یکسال گذشته بازرسی‌های خود را بر فعالیت این باشگاه‌ها تشدید خواهند کرد و در صورت مشاهده تخلفی مبنی بر رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی برخورد می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.