مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از رفع تصرف ۱۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان دالاهو خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، انشاالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت : طی گزارش مردمی مبنی بر تصرف اراضی ملی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع واقع در پلاک موسوم به همه ایاز بخش گهواره شهرستان دالاهو، مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی این شهرستان سریعاً به محل اعزام و پس از بازدید و بررسی‌های کارشناسی پرونده تخلف تنظیم شد.

او گفت : با متخلفین تخریب و تصرف اراضی ملی بر اساس ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور حتماً برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و این متخلفین به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی خواهند شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه به یک مورد تخریب اراضی ملی منابع طبیعی شهرستان دالاهو در تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: متأسفانه طی ایام تعطیلات برخی از سودجویان اقدام به تخریب اراضی ملی کرده غافل از اینکه چشم تیزبین مأموران منابع طبیعی به صورت شبانه روزی در طی ایام تعطیلات نوروزی اراضی ملی این استان را رصد کرده و گشت زنی‌های مرتب را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

کولانی ادامه داد: طی روز‌های اخیر مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان دالاهو با همکاری نیرو‌های انتظامی در حین گشت زنی در منطقه جنگلی گزن قلعه زنجیر در بخش گهواره، فردی متخلف را در حال تخریب اراضی ملی شناسایی و مانع ادامه تخریب اراضی ملی توسط وی شدند.

او افزود: این فرد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان کرمانشاه معرفی شد.

کولانی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با شماره رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه تماس حاصل کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.