رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۳۰ هزار تن کالای اساسی و مورد نیاز مردم استان در سال ۹۹ توزیع شده که از این میزان یکهزارو ۱۵۰ تن مرغ منجمد تنها در اسفند بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داود شهرکی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در نشست ستاد تنظیم بازار سیستان‌ و بلوچستان اظهارداشت: از مجموع کالاهای توزیع شده سال گذشته ۶ هزار و ۷۰۰ تن برنج، ۲٠٠ تن گوشت قرمز و سه هزار و ۶۰۰ تن گوشت مرغ منجمد بوده که تنها در اسفند گذشته یک هزار و ۱۵۰ تن مرغ منجمد توزیع شده است.

او  افزود: سال ۹۹ در حوزه واردات کالاهای اساسی سیستان و بلوچستان حدود ۱۵ کشتی با ظرفیت بیش از ۹۰۰ تن کالای اساسی شامل گندم، برنج و شکر از بنادر استان وارد شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برای تامین میوه ایام عید بیش از ۷۰۰ تن میوه تنظیم بازار شامل سیب و پرتقال با قیمت متفاوت از بازار در سراسر استان توزیع شده است ادامه داد: در زمینه تامین روغن هیچ کمبودی در استان وجود ندارد و در فروشگاه‌های منتخب در حال توزیع است.

او خاطر نشان کرد: بازرسی‌ها از حدود ۱۲۸ هزار مورد در سال ۹۸ به بیش از ۱۵۰ هزار بازرسی در سال ۹۹ رسید که ارزش ریالی پرونده‌های آنان بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار