کوثری گفت: درحوزه اقلام اساسی و ساماندهی بازار مسئولیت مستقیم داریم و قطعا باید مدیریت‌ها در این حوزه کارآمد باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ​در نشست ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اگر در سطح جامعه دقت کنیم یکسری مطالبات و نارضایتی‌ها وجود دارد که این نارضایتی‌ها که در استان ما نیز بوده در ۲ لایه قابل بررسی است.

او  با بیان اینکه بخشی از مطالبات برمی‌گردد به مسائل، مشکلات تنظیم بازار و تامین اقلام اساسی که متاثر از شرایط کلان کشوری بوده ادامه داد: یک بخش عمده نیز نشات گرفته از ناهماهنگی‌ها و اشکالاتی که در موضوعات مدیریتی وجود دارد و سایر استان‌ها و استان ما را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در مورد مسائل و مشکلات اشاره شده شاید خیلی گریزی نداشته باشیم تصریح کرد: با تصمیم‌گیری‌های خوب، مدیریت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در سطح مرکز کشور طبیعتا ما نیز بهره‌مند می‌شویم.

او  با تاکید بر مساله دیگری که انتظار مردم است خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در حیطه وظایف، اختیارات و مسئولیت‌های ما در سیستان وبلوچستان بوده اگر نتوانیم مدیریت کنیم اینجاست که اشکال جدی بر ما وارد می‌شود.

کوثری با اشاره به اینکه مشکلی مضاعف بر مسائل و مشکلاتی که در کشور وجود دارد نباید در سیستان و بلوچستان ایجاد کنیم گفت: استان ما استانی خاص با شرایط ویژه به لحاظ جمعیتی، اقلیمی و بحث‌های زیرساختی بوده که از این نظر موضوعات در حوزه اقلام اساسی و ساماندهی بازار قابل توجه است.

او با اشاره به اینکه باید خروجی ملموس و موثری از نشست‌ها داشته باشیم و آن چیزی که باید مد نظر باشد نتیجه کار است که چه چیزی را در جامعه لمس می‌کنند تاکید کرد: نظارت‌های ما از ناحیه تمام ارگان‌های نظارتی فقط در قالب آمار و ارقام نبوده بلکه باید خروجی مشخص داشته باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روش‌ها و طراحی‌های نو در نظارت باید داشته و مسیرهای جدیدی ایجاد کنیم بیان کرد: فعال کردن بازارچه‌های مرزی استان یکی از راهبردهای خوب در سال ۱۴۰۰ می‌تواند باشد.

او  با بیان اینکه مقرر است که از هفته آینده موضوع واردات گوشت را داشته باشیم که بر مبنای آن بخشی از نارضایتی‌ها مهار و باعث ایجاد رضایتمندی می‌شود گفت: با توجه به فشارهای که از ناحیه دشمنان نظام و کشور وجود دارد باید اساس را بر این بگذاریم که این شرایط تا اطلاع بعدی بر همین سبک و سیاق خواهد بود و باید برنامه‌ریزی‌های ما نیز با این نگاه انجام شود.

کوثری با تاکید براینکه بحث انتخابات برای ما بسیار مهم است خاطرنشان‌کرد: در کمتر از سه ماهی که به این انتخابات مانده باید فراهم‌سازی بستر و زمینه‌های اجتماعی لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب که مردم از روی میل شرکت و نظام را از آسیب‌هایی که برای کشور طراحی شده ضمانت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار