رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا از زحمات برپایی مراسم نیمه شعبان در شرایط کرونایی و بدون تجمع برگزار شد، تقدیر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیداحسان روشن پور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک سال نو، از زحمات و پیگیری‌های نهاد‌هایی که در برپایی مراسم نیمه شعبان که در شرایط کرونایی و بدون تجمع برگزار شد، تقدیر کرد.

او گفت: در شب نیمه شعبان نورافشانی آسمان در مناطق مختلف  اندیکا از مناطق عشایری بخش چلو تا شهر آبژدان و شهرقلعه خواجه به همت ائمه جماعات مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام گردید و مردم شاهد مناظر زیبایی در شب میلاد امام عصر (عج) بودند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا ادامه داد: ایستگاه‌های صلواتی سلامت در نقاط مختلف شهرستان برگزار و بیش از ۲ هزار ماسک بین عموم مردم توزیع شد. همچنین به همت ائمه جماعات مساجد در بعضی نقاط و در قالب نانوایی صلواتی بیش از ۶ هزار قرص نان بین مردم توزیع گردید که هزینه‌های آن بصورت کامل با کمک خیرین تامین شد.

حجت الاسلام روشن پور افزود: توزیع چند صد بسته گوشت گرم و اهداء بسته‌های غذایی، پخت و توزیع غذای بهداشتی، اهداء لوازم ضروری زندگی به زوجین نیازمند و ... گوشه‌ای از فعالیت‌هایی است که به مناسبت نیمه شعبان از سوی مرکزنیکوکاری و خیریه غدیر در شهرستان اندیکا برگزار شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: مساجد به دلیل وجود بیماری کرونا مراسم ها و تجمع خود را به حداقل رسانده و خدمات اجتماعی خود را بالابرده در این شرایط کرونایی یاری کننده و گره گشای مشکلات مردم هستند.

او گفت: از همکاری همه نهاد‌ها و ادارات، امام جمعه، فرماندار ، بخشداران و دهیاران ، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اندیکا، قرارگاه فرهنگی امام رضا (ع) حوزه علمیه، مرکز نیکوکاری اندیکا و موسسه خیریه غدیر، هیئات مذهبی، خیرین به جهت همکاری در برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان در شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.