وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از صداوسیمای بوشهر برای اطلاع رسانی در خصوص کرونا قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام قدردانی خود به صدا و سیمای مرکز بوشهر آورده است: صدا و سیما بازوی قوی اطلاع‌رسانی، یاریگر و مددرسان سلامت جامعه و در مقابله با کرونا سهمی قابل توجه و شایسته قدردانی داشته است و دارد.

او نوشته است: از نبرد نابرابر مقابله با ویروس منحوس کرونا یک سال گذشته، سالی سخت و دشوار نه فقط برای ملت ایران که جهانی را به تلاطم افکند و در این بحبوحه و در میان نقل‌ها و سخنان بسیار، صدا و سیما به عنوان بازوی قوی اطلاع رسانی به یاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و به عبارت روشن‌تر به مدد سلامت مردم آمد وسهم مدیران و برنامه‌سازان صدا و سیما در این همیاری قابل توجه بوده و خواهد بود.


بیشتر بخوانید


 صدا و سیمای مرکز بوشهر در عملیات ویژه رسانه‌ای و در یک سال کرونایی بیش از ۱۷۵ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش کرده است.

این برنامه سازی‌ها بر اساس مصوبات بیش از ۱۲۰ جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، هیات‌های اندیشه ورز استانی و با محوریت اطلاع‌رسانی آموزشی، امیدآفرینی و شادی و نشاط اجتماعی بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.