رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : جبهه استکبار و شبکه‌های معاند دست به دست هم داده اند که انتخابات خرداد ماه پرشور نباشد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : بیان عملکرد‌ها در رسانه ملی در رضایتمندی مردم موثر بوده و نگرش عمومی را تغییر خواهد داد.

او با اشاره به اهمیت رای و مشارکت مردم در انتخابات، گفت : هنر رسانه‌ها، نخبگان و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی شنیدن گلایه‌ها و انتقادات مردم و جذب آن‌ها به مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات است.

او با تاکید بر اینکه باید فضا را به سمت مشارکت حداکثری پیش ببریم، افزود: مشارکت حداکثری اولویت و تمرکز ستاد انتخابات است و می‌طلبد منتخب انتخابات رای بالایی داشته باشد، ولو اینکه مخالف گرایش ما باشد.

خوش اقبال با بیان اینکه جبهه استکبار و شبکه‌های معاند دست بدست هم داده اند که انتخابات پرشور نباشد، افزود: نتیجه یک انتخابات پرشور، رئیس جمهور قوی برای پیشبرد برنامه‌های داخلی و موضع گیری‌های بین المللی خواهد بود.

خوش اقبال تمرکز جبهه استکبار و شبکه‌های معاند را ایجاد یاس و ناامیدی از صندوق رای و انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: واکنش شبکه‌های معاند به توافق ایران و چین نشان می‌دهد که چه توان و انرژی برای ایجاد یاس و ناامیدی گذاشته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، بی‌اهمیت جلوه دادن انتخابات و ناکارآمد نشان دادن مدیران را هدف دیگر رسانه‌های معاند دانست و گفت: در این شرایط تخریب و سیاه نمایی به ناامیدی و بی اعتمادی مردم از نظام اسلامی خواهد انجامید که باید از آن دوری کرد.

او با تاکید بر ضرورت امید آفرینی در جامعه افزود: نشاط افزایی در اقوام موجب تقویت وحدت می‌شود، کما اینکه گاهی یک موسیقی یک لباس و برپایی یک آیین در مشارکت اثرگذار است.

او با تاکید بر جذب همه علاقمندان به ایران و نظام در انتخابات ادامه داد: صدا وسیما صدای گویای نظام است و توقع از این رسانه تبلیغ مشارکت حداکثری است.

خوش اقبال با تاکید براهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: صدا وسیما می‌تواند با تقویت روحیه، نشاط بخشی و امیدآفرینی موجبات افزایش مشارکت در انتخابات خرداد ماه را فراهم کند.

معاون استانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی سال ۹۹ گفت: علیرغم بیکار شدن جمع قابل توجهی با شیوع کرونا، مردم بزرگوارانه و صبورانه همراهی داشته اند و باید قدردان این مردم بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.