رئیس پلیس راه شمال استان فارس، گفت: با توجه به اینکه نوروز سال ۱۴۰۰ با نوروز پارسال تفاوت دارد اما به طور میانگین تردد در محورهای مواصلاتی استان ۵۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس، بیان کرد: تفاوت نوروز سال ۱۴۰۰ با نوروز سال ۱۳۹۹ وجود محدودیت‌های ترددی بود که پارسال در تمام جاده‌های استان و کشور ایجاد شده بود و با توجه به این موضوع میزان ترددهای جاده‌ای در سطح استان فارس ۵۵ درصد رشد داشته است.

او، تصریح کرد: خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان فارس شامل هم استانی‌ها و مسافران نوروزی بودند که بیشترین حجم ترافیکی نیز در محورهای شمالی استان فارس تاکنون به ثبت رسیده است که محور شیراز-کازرون – گچساران به شیراز و عسلویه بیشترین بار ترافیکی را در خود جای داده‌اند.

دهقانی، ادامه داد: هیچ گونه محدودیتی در محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد اما بر اساس رنگ بندی شهرها امکان ورود یا خروج خودروها از شهرهایی که دارای وضعیت نارنجی یا قرمز هستند به سایر شهرها وجود ندارد و محدودیت‌های شبانه برای تمامی شهرها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در حال اجرا است و افرادی که از قانون تختی کنند مشمول جرایم قانونی می شوند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس، افزود: بر اساس آخرین آمارها میزان تصادفات جاده‌ای نیز در سطح استان در حال افزایش است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار