حجت الاسلام علی ابراهیمی پور گفت: تلاش در جبهه های اعتقادی و امنیتی همان راهی است که سربازان گمنام امام زمان (عج) در آن گام نهاده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان دیروز به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: حضور پر نشاط ماموران وزارت اطلاعات در ابعاد مختلف نظام سبب هراس بدخواهان و صیانت از نظام  شده است.

او افزود: این سربازان گمنام با درایت و هوشمندی و تلاش بی وقفه همگام با سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشور،  نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی نموده و با تلاش خود اقتدار اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشیده اند.

امام جمعه آبادان امنیت کنونی کشور را مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان( عج)عنوان کرد و گفت: تلاش در جبهه های اعتقادی و امنیتی همان راهی است که سربازان گمنام امام زمان (عج) در آن گام نهاده و در مسیر تامین آرامش و امنیت میهن اسلامی شبانه‌ روز تلاش می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: به لطف خدا و جهاد این دلیرمردان، امروز کشور سرافراز ایران از هرگونه آسیب و گزندی در امان است و بر خلاف بسیاری از کشورهای منطقه در آرامش کامل و امنیت ستودنی، همچنان با اقتدار و افتخار می درخشد.

او گفت: این مدافعان حریم امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) مطابق فرموده امیرالمومنین علی(ع) نمونه صحیح مجهولون فی الارض و معروفون فی السما هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.