مدیر حوزه علمیه بقیه الله اندیمشک گفت: وظیفه اصلی همه ما بیدار کردن، تربیت، آماده سازی و خودسازی جامعه برای محقق شدن ظهور امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام حسن آذرافروز مدیرحوزه علمیه بقیه الله اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک هزار ۱۸۳سال از عمر شریف امام زمان (عج) می‌گذرد، اما هنوز ظهور شکل نگرفته است ضروری است همه ما برای محقق شدن ظهور صاحب زمان (عج) جامعه را به سمت بیداری، تربیت کردن، خودسازی و آماده سازی هدایت کنیم.

او افزود:پیامبر اکرم(ص)وعده آمدن ۱۲ امام شیعیان که آخرین آن ها قائم است و قیام اصلی را انجام می دهد و تمام وعده هایی که خداوند برای تشکیل یک حکومت ناب الهی و جهانی داده شده را عملی خواهد کرد را داد که هرچقدر ما به این وعده نزدیک تر می شدیم امامان شیعیان مردم روزگار خود را آماده می کردند،اما فشارها،خفقان، ظلم و زیر نظر گرفتن اهلبیت(ع)از سوی حکومت عباسیان بیشتر می شد تا از این اتفاق جلوگیری کنند ولی همه این ها مانع از محقق نشدن این وعده الهی نشد و امام زمان(عج) درنیمه شعبان سال ۲۵۵قمری متولد شدند.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به این روایت ائمه که بزرگترین عبادت انتظارفرج است، بیان داشت:همه ما باید منتظر بمانیم، امامی که عصاره همه خوبی ها، قدرت الهی، علم و رحمت الهی است بیاید و همه وعده‌های خداوند را قبل از وقوع قیامت در زمین اجرا کند.

مدیرحوزه علمیه بقیه الله اندیمشک در مورد خصوصیات حکومت امام زمان (عج) گفت: در حکومت این امام بزرگوار ظلمت ها، تاریکی ها، بی عدالتی وجود ندارد و تمام جهان یکپارچه پر از عدل و داد، عدالت، برادری، صلح و پر از آرمش و لذت خواهدشد.

حجت الاسلام آذرافروز تصریح کرد: از همه کسانی که درجامعه اسلامی خصوصا ایران زندگی می‌کنند و دل در گرو امام زمان (عج) دارند انتظار می‌رود با دگرسازی و جامعه سازی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب محقق خواهد شد را به مرحله اجرا برسانند، تا در اوج شکوفایی آن مقدمه ظهور فراهم و چشمان بی رمقمان به نور پر نور امام زمان (عج) روشن شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
ان شاءالله هرچه زودتر بیاد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۰۴ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
امام زمان بدرقه راهتون انشاالله ک منجی نجاتمون میده
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۲۰:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
بسیار عالی ان شاالله هرچه زودتر امام زمان بیاد ریشه ظلم و فساد رو قطع کنه