جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: در روز طبیعت دورهمی‌ها و تجمع در بوستان ها، تفرجگاه‌ها و فضا‌های سبز در استان ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین در جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا شهرستان تاکستان گفت: با توجه به سیر صعودی ابتلا به کرونا در روز طبیعت دورهمی‌ها و تجمع در بوستان ها، تفرجگاه‌ها و فضا‌های سبز در استان ممنوع است.

حبیبی افزود: خرید‌های شب عید و دید و بازدید‌های نوروزی نَفَس کرونا را تازه کرد به طوری که در دو ماهه منتهی به پایان سال۹۹ شرایط با ثبات و نزولی را تجربه کردیم، ولی متاسفانه در چند روز اخیر حدود ۳۰ درصد میزان بستری‌ها در مراکز درمانی استان افزایش یافته است.

او اضافه کرد: ورود و خروج شهرستان‌های نارنجی باید به دقت کنترل شود و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله کرونای استان گفت: از تجمع و نشست‌ها باید جلوگیری شود، رستوران‌ها حتما به صورت بیرون بر باید خدمات ارائه دهند، زیرا میزان آلودگی در این محل‌ها بیشتر از اماکن دیگر است.

حبیبی افزود: تالار‌ها هم باید فعالیت خودشان را تعطیل کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین گفت: دید و بازدید‌های نوروزی مدیران و کارکنان ادارات مطلقاً ممنوع است.

حبیبی تاکید کرد: مصوبه منع تردد شبانه از ۲۲ تا ۳ بامداد در کل استان اعمال می‌شود.

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان گفت: تزریق واکسن در بین گروه‌های هدف بر اساس میزان آسیب پذیری همچنان ادامه می‌یابد، و تاکنون هیچ مسئولی در سطح استان واکسن کرونا دریافت نکرده است.

طاهری فرماندار شهرستان تاکستان نهم گفت: آژیر اعلام تعطیلی کسبه و اصناف در شهر تاکستان رأس ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه هر شب به صدا در می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.