معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک هزار و ۴۳۹ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز امسال با بازرسی بیش از ۲۷ هزار واحد صنفی شناسایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فریبرز حسامی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز امسال، ۲۷ هزار و ۱۷۵ مورد بازرسی به عمل آمد که منجر به تشکیل یک هزار و ۴۳۹ پرونده به ارزش ارزش ۱۰۸ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال شد.

حسامی اظهار داشت: همچنین در راستای تامین مرغ موردنیاز، هرشب بازرسی از کشتارگاه‌های مرغ گرم در دستور کار این سازمان قرارگرفته است و خودرو‌های حمل مرغ گرم در کشتارگاه پلمب و صبح فردا با حضور بازرس در محل توزیع، فک پلمب می‌شوند.

او از تشکیل ۱۷ پرونده تخلفاتی در راستای عرضه مرغ در سطح استان خبر داد و گفت: ارزش تخلفاتی این تعداد پرونده ۳۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال است و صاحبان این واحد‌ها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از اختفای کالا، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی و عدم درج قیمت مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.