مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس البرز گفت: استان البرز ۴۸ طرح آموزشی خیرساز با۵۳۷ کلاس درس درحال ساخت دارد.

محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:  زیربنای این طرح ها ر۹۷ هزار و ۸۶۹ متر مربع است و خیرین نیک اندیش درسال جاری این تعداد طرح را با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان در قالب انعقاد تفاهم نامه عملیاتی کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس البرز با اشاره به این که استان البرز ۴۸ طرح آموزشی خیرساز با۵۳۷ کلاس درس درحال ساخت دارد، افزود: تعداد مدارس خیر ساز امسال ۲ برابر تعهدات سال گذشته نیکوکاران است.

دلاوریان گفت: خیرین نیک اندیش تا کنون تعداد ۳۶۵ مدرسه در استان البرز با هدف گسترش عدالت آموزشی و ترویج کمک در امرمقدس مدرسه سازی، احداث کرده اند.

او افزود: این تعداد فضای آموزشی با نگاه مهربان و خداپسندانه خیرین با زیربنای ۲۵۱ هزار و ۶۵۴ مترمربع و با چهار هزار کلاس درس ساخته شد.

دلاوریان گفت: خیرین نیک اندیش ۳۴۰ میلیارد تومان برای ساخت ۳۶۵ مدرسه در استان البرز، هزینه کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس البرز افزود: درجشنواره بیست و دوم نیز خیرین مدرسه ساز بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان تعهد کردند در حالی که در جشنواره بیست و یکم تعهد خیرن ۷۶ میلیارد تومان بود.

او گفت: مهاجرت های بی رویه سبب افزایش شمار دانش آموزان ، توسعه شهری و حاشیه نشینی در البرز شده و از سوی دیگر زیرساخت های آموزشی استان متناسب با رشد ۱۲ هزارنفری دانش آموزی آن توسعه نیافته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس البرز افزود: کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی را از مهمترین مشکلات حوزه کاری آموزش و پرورش البرز است و کاهش این مشکل نیاز به مشارکت ویژه دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت در قالب طرح ملی آجربه آجر دارد.

انتهای پیام/ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.