اعلام ویژه برنامه‌های نیمه شعبان ۱۴۰۰ آموزش و پرورش یزد

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش یزد از برگزاری ویژه برنامه هایی برای فرهنگیان،دانش آموزان همزمان با ولادت امام زمان (ع) در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سعید غفاریان رئيس اداره قرآن، عترت و نماز کل آموزش و پرورش یزد گفت: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت امام زمان (ع) ویژه برنامه هایی برای فرهنگیان،دانش آموزان و والدین برگزار می شود.

غفاریان گفت: مراسم کشوری احیای دانش آموزی شب نیمه شعبان با نام (طلوع خورشید در شب) در روز یکشنبه ۸ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ همراه با مسابقه، قرعه کشی و اهدای جوایز برگزار شد.

او افزود: این برنامه ها به صورت زنده از کانال انتظار و مهدویت به نشانی entezarvamahdaviatmedu@ برگزار می شود.

غفاریان گفت: زمان برگزاری ویژه برنامه منجی موعود روز دوشنبه ۹ فروردین ساعت ۲۰ است و این مراسم نیز همراه با مسابقه، قرعه کشی و اهدای جوایز است.

او گفت: در نیمه شعبان جشنواره مشق انتظار در سه محور ادبی، هنری و دعا و نیایش ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور برگزار می شود.

غفاریان افزود: این جشنواره از تاریخ ۹ فروردین همزمان با روز نیمه شعبان آغاز می شود و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) است.

غفاریان ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای دریافت آی دی مخصوص استان، به کانال مجازی انتظار و مهدویت در شبکه شاد به نشانی http:// entezarvamahdaviatmedushad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.