در شبانه روز گذشته از ۲۲ مبتلای جدید به کرونا در خراسان جنوبی، ۱۲ نفر در بیرجند شناسایی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته از ۸۶ آزمایش کرونای انجام شده در استان، آزمایش ۲۲ نفر مثبت قطعی اعلام شد که از این تعداد ۶ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند.

او با بیان اینکه از این تعداد ۱۲ مورد از بیرجند، ۲ مورد از بشرویه، ۲ مورد از طبس، ۵ مورد از فردوس و یک مورد از زیرکوه شناسایی شده است افزود: از سایر شهرستان‌ها مورد جدیدی گزارش نشده است.

مهدی زاده با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۱ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند بیان کرد: از این تعداد ۳۲ نفر مبتلای قطعی بیماری کرونا بوده که ۴ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و متأسفانه حال عمومی یک بیمار وخیم گزارش شده است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در این مدت ۴۹۵ تست سریع کرونا نیز در استان انجام شده است افزود: تا روز گذشته ۴۴ هزار و ۲۰۵ آزمایش کرونا در استان انجام شده است که از این تعداد جواب تست ۱۶ هزار و ۱۷۱ نفر مثبت اعلام شده است.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۴۳ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان ها‌ی استان پذیرش شده اند که در همین مدت ۳۸ بیمار شامل ۱۲ بیمار کرونا مثبت از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.