مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : راهدارخانه‌ها و اکیپ‌های راهداری به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان در طول ایام نوروز در آماده باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : با توجه به پیش رو بودن ایام تعطیلات نوروزی و آغاز مسافرت ها، راهدارخانه‌ها و اکیپ‌های راهداری به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان در طول ایام نوروز در آماده باش کامل به سر می‌برند.

او از آماده باش ۴۴ راهدارخانه استان در ایام نوروز خبر داد و گفت : تمامی راهدارخانه‌ها به شکل روزانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گندزدایی می‌شوند.

او افزود: گشت‌های ماشین آلات راهداری بصورت مستمر، روزانه و شبانه در جهت پیشگیری از تصادفات جاده ای، جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حاشیه راه ها، سرقت تجهیزات جاده‌ای نظارت به عمل می‌آید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، با تأکید براینکه مردم از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند افزود: با توجه به اجرای دستورالعمل های بهداشتی و انسداد محور‌های مواصلاتی قبل از این که اقدام به مسافرت کنند با سامانه گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و اگر می‌خواهند از وضعیت راه‌ها نیز مطلع شوند سایت اینترنتی www.۱۴۱.ir را مشاهده نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.