نخست وزیر انگلیس به دلیل توصیه برای کاهش محدودیت‌های ویژه مقابله با کرونا مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه گاردین، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به دلیل تشویق مردم برای بازگشت به محل کار در بحبوحه تشدید شیوع کرونا در این کشور هدف انتقادات بسیار قرار گرفت.

بنا به نوشته گاردین در حالیکه هنوز تصمیم قطعی درباره ادامه دستورالعمل‌های کرونایی ویژه بازگشت کارمندان به سرکار اتخاذ نشده است، بوریس جانسون پیشنهاد بازگشت دوباره به سرکار و پایان دادن به مرخصی‌ها را مطرح کرد.

حزب کارگر انگلیس با توجه به هشدار مقامات بهداشتی در خصوص کنترل کرونا، اظهارات جانسون را غیرمسئولانه و در تعارض با نقشه راه دولت برای مهار کرونا تفسیر کرد.

نخست وزیر انگلیس چند روز پیش نیز وعده پایان همیشگی محدویت‌های کرونایی را داد. بوریس جانسون در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد برقراری محدودیت‌های کرونایی در انگلیس وعده داد به محدودیت‌های ویژه مقابله با کرونا در این کشور پایان می‌دهد.

این در حالی است که جانسون خود پیشتر درباره موج سوم ویروس کرونا که در حال حاضر برخی کشور‌های اروپایی را درگیر خود کرده هشدار داد و گفت گونه جدید ویروس کرونا می‌تواند بار دیگر انگلیس را درگیر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار