محمدجعفر صادقی گفت: واکسن کرونا طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و گروه بندی انجام شده به تمامی افراد بالای ۱۸ سال تزریق می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجعفر صادقی مدیر گروه تخصصی مبارزه بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسن کرونا از میان نیرو‌های واجد شرایط به جز کادر بهداشت و درمان تاکنون به ۳۶۰ پاکبان، ۲۰۰ غسال و تدفین‌کننده، ۸۱۰ جانباز و  هزار و ۳۳۰ سالمند و نیروی واجد شرایط بهزیستی تزریق شده است و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته واکسن کرونا به تمامی افراد بالای ۱۸ سال تزریق می‌شود.

 

او افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف کادر‌های بهداشت و درمان از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و این کار همچنان طبق سهمیه‌بندی اختصاص‌داده و اولویت‌بندی صورت گرفته در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


مدیر گروه تخصصی مبارزه بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: دریافت و تزریق واکسن‌ها را به‌صورت مرحله به مرحله و طبق سهمیه مصوب داریم و تاکنون تمامی واکسن‌های دریافتی اسپوتنیک V روسی و سینوفارم چینی طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌گروه‌های هدف تزریق شده است.


صادقی با اشاره به اینکه در ایام نوروز برنامه واکسیناسیون کرونا تعطیل نیست، بیان کرد: تزریق واکسن کرونا طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال انجام است و در آخرین مرحله از انجام این کار نوبت اول تزریق واکسن کرونا را به به گروه‌های پاکبان، غسال و تدفین‌کننده مشهدی و نوبت دوم تزریق این واکسن به کادر بهداشت و درمان واجد شرایط را داشتیم.

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.