حجت الاسلام رضایی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظّم رهبری، گفت: ملّت ایران پارسال با گذر پیروزمندانه از دو ناهنجاری بزرگ کرونا و فشاری حداکثری دشمن نشان داد که می‌تواند از درون مشکلات فراوان سربلند بیرون آمده و با تکیه بر توانمندی خود تحریم‌های دشمنان را کم‌اثر و نهایتاً بی‌اثر کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) مراسم جشنی با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج)، گفت: سالی که آغاز و پایانش با جشن ولادت با سعادت امام زمان (عج) همراه شود می‌تواند سالی بسیار مبارک و میمون برای مردم جهان و خصوصاً جهان اسلام باشد.

او با ذکر حدیثی از امام زمان (عج)، اظهار  کرد: دعا برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) موجب گشایش در کار‌ها و رفع مشکلات ما شده و در زندگی فردی و اجتماعی ما اثرات بسیار مثبتی در پی خواهد داشت و بی شک کسانی که زندگی مهدوی دارند، زندگی متفاوت و بهتری نسبت به سایر افراد دارند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظّم رهبری گفت: ملّت ما پارسال با گذر پیروزمندانه از دو ناهنجاری بزرگ کرونا و فشاری حداکثری دشمن نشان داد که می‌تواند از درون مشکلات فراوان سربلند بیرون آمده و با تکیه بر توانمندی خود تحریم‌های دشمنان را کم‌اثر و نهایتاً بی‌اثر کند.

او افزود: باید توجه داشته باشیم که نام‌گذاری هر سال توسط مقام معظّم رهبری کاملاً کارشناسی شده و دقیق است وامسال که سال تولید، پشتیبانی‌ها ومانع‌زدایی‌ها از طرف مُعَظَّمٌ‌لَه نام‌گذاری شده قطعاً علاج مشکلات کشور را باید در عمل به همین شعار جستجو کرد ولا‌غیر والبته همه ما موظّفیم که با عمل کردن به این فرمایشات انتظارات ایشان را برآورده کنیم و در آخر امسال بتوانیم شاهد ثمرات ازشمند آن باشیم.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: امروز در فضای مجازی مشاهده می‌شود که برخی آگاهانه و یا نا‌آگاهانه صرفاً مسائل منفی را منعکس کرده و یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند، اما مردم ما وخصوصاً ما نیرو‌های نظامی که بازوان قوی ولایت و نظام و کشور هستیم باید همیشه به نقاط مستحکم و واقعی تکیه داشته باشیم تا هم خودمان قدرت بگیریم و هم بر قدرت نظام و کشورمان بیفزاییم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار