رئیس سازمان بسیج مداحان البرز گفت: با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به لحاظ بیماری کووید ۱۹، جشن های نیمه شعبان در سال جاری به صورت خیابانی و خودرویی برگزار می شود.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: سازمان بسیج مداحان استان البرز برای نیمه شعبان برنامه های مختلفی را تدارک دیده که نخستین برنامه برگزاری جشن خیابانی است که به صورت کاروان خودرویی در خیابان ها حرکت می کنند.

 رئیس سازمان بسیج مداحان البرز افزود: برنامه مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) و نورافشانی در پارک ایران زمین کرج پیش بینی شده است.

رئیس سازمان بسیج مداحان  البرز با بیان این که زمان تجمع ساعت ۱۵ امروز یکشنبه تعیین شده است، گفت: همچنین فردا هم زمان با روز نیمه شعبان  یک همایش و جشن خودرویی و موتوری همراه با ایستگاه های صلواتی سیار از مصلی بزرگ کرج تا آستان مقدس امامزاده محمد (ع) واقع در منطقه حصارک کرج برگزار می شود.

نوروزی فر افزود : مردم عاشق امام زمان (عج) و اهل بیت (ع) پس از حضور در این امامزاده از جشن باشکوه دیگری که در این بقعه متبرکه برگزار می شود نیز استفاده می کنند.

او گفت:‌ این جشن نیز به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز،‌ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و سازمان بسیج مداحان البرز برگزار می شود.

نوروزی فر به برگزاری مسابقه جشن تولد مهر مهربان نیز توسط بسیج مداحان اشاره کردو افزود: فرزندان نوجوان و کودک می توانند با برگزاری جشن تولد برای حضرت مهدی (عج) در خانه هایشان از آن فیلم و عکس تهیه و برای ما ارسال کنند.

او گفت: این برنامه را می توانند در محورهای مختلف همچون تزیین منزل، مداحی، قرائت قرآن، سرود کودکان و پذیرایی کم هزینه از مراسم های گرفته شده اجرا کنند.

رئیس بسیج مداحان البرز افزود: همچنین کودکان و نوجوانان می توانند با کمک مادر در منزل کیک و غذا درست کرده و برنامه هایی مانند چیستان گویی، جوک و مسابقه برای اعضای خانواده خود طراحی و اجرا کنند و از آن عکس و فیلم تهیه و به دبیرخانه مسابقه در بسیج مداحان ارسال کنند تا به قید قرعه جوایزی دریافت کنند.

او گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه نیز می توانند آثار خود را تا فردای نیمه شعبان ارسال کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.