سردار قاسم رضایی گفت: امنیت در مرزهای کشور بسیار بالاست و مرزنشینان در امنیت کامل به کسب و کار خود مشغولند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار قاسم رضایی  جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در بازدید از مناطق مرزی اروند رود با بیان   به اینکه در کشور همسایه شرقی ایران بیش از نه  هزار تن مواد مخدر در سال تولید می شود گفت: نیروی انتظامی با تلاش ،مجاهدت ، ایثارگری و از جان گذشتگی پرسنل خود موفق شد  پارسال  بیش از  هزار تن مواد مخدر را کشف و ضبط کند که در تاریخ کشفیات مواد مخدر در جهان بی سابقه است.

او به مبارزه بی امان نیروی انتظامی با قاچاق اسلحه و نیز حمل غیر مجاز اسلحه اشاره  کرد  و افزود: پارسال نیز بیش از ۳۵ هزار انواع سلاح گرم کشف و جمع آوری شد و نیروی انتظامی اقدامات خود را در این زمینه نیز تشدید خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور از همه شهروندان خواست تا نیروی انتظامی را در جمع آوری اسلحه غیر مجاز یاری کنند و تصریح کرد: متاسفانه بدعتی در استان خوزستان وجود دارد که در مراسم های عروسی و مجالس ترحیم  تیر اندازی می کنند و این امر خلاف قانون است و با متخلفین برخورد می شود.

سردار قاسم رضایی گفت: مقام عظمای ولایت امسال را سال" تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" اعلام کردند و ما امسال  در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری  و در حمایت از تولید دخلی اقدامات خود برای مبارزه با قاچاق کالا را تشدید خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.