رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: حادثه رانندگی در بلوار ولایت این شهرستان ۲ کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مهرداد فلاح رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: ساعت سه دقیقه بامداد امروز، پس از دریافت خبر حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در بلوار ولایت خرم‌آباد، آتش‌نشانان ایستگاه شماره چهار و گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ به همراه معاون عملیات سازمان، جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی به محل حادثه اعزام شدند.

فلاح گفت: یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و به علت عدم کنترل، واژگون شده بود که راننده و چهار نفر سرنشین آن در میان آهن‌پاره‌های کابین خودرو محبوس بودند.

او افزود: آتش‌نشانان به سرعت با رعایت اصول ایمنی شروع به ایمن‌سازی محل کردند و با استفاده از علائم ترافیکی و هشدار دهنده، خودرو‌های عبوری را از بروز این حادثه مطلع ساختند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد ادامه داد: همچنین با قطع برق خودرو و بررسی احتمالی نشت بنزین، به‌وسیله ست هیدرولیک و ابزار مخصوص، نسبت به برش بدنه خودرو اقدام شد و در حضور عوامل اورژانس و نیروی انتظامی سرنشینان محبوس شده از کابین خودرو خارج شدند.

فلاح با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی است ادامه داد: ۲ نفر از حادثه دیدگان جان باختند و سه سرنشین دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.