بهمن مرادنیا در پیامی آغاز هفتە سربازان گمنام امام زمان (عج) را بە همە تلاشگران عرصە امنیت و آسایش تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان را به همه تلاشگران عرصه امنیت و آسایش تبریک و تهنیت گفت.

در این  پیام آمده است:

امنیت یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه پایدار و محور برنامه‌ریزی‌های کلان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در همه بخش‌ها و بازە‌های زمانی به شمار می‌رود.

استان کردستان به دلیل شرایط خاص و مرزی بودن همواره مورد طمع و چشم داشت دشمنان در جهت ایجاد تفرقه و دو دستگی بوده است که این امر بحمدلله و با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر حافظان امنیت و بویژه سربازان گمنام امام زمان ناکام مانده است.

امروز با توجهات خاص نظام و همت مضاعف دولت، استان کردستان در حال کم کردن فاصله توسعه‌ای خود با استان‌های برخوردار است و تحقق این مهم بی‌گمان جز با همکاری ایثارگران و خادمان امنیت آفرین امکان پذیر نبود.

اینجانب فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر تمامی نیرو‌های ارجمند و گرانمایه امنیت که آرامش همه جانبه را برای شهروندان فراهم می‌سازند تبریک و تهنیت عرض کرده و صحت و سلامتی و طول عمر همگان بویژه کادر و مدیران خدوم آن نیرو را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.