اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار جنوب استان کرمان به همت جهادگران قرار جهادی امام رضا (ع) در نوروز ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی جهادی جنوب استان کرمان به همت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، منوجان، فاریاب و در زمینه‌های عمرانی، پزشکی، اشتغال، تعلیم و تربیت با حضور و مشارکت جهادگرانی از تهران، مشهد، کاشان و سایر نقاط کشور صورت گرفت و تعداد ۸ سرویس بهداشتی و یک استخر جهت انجام فعالیت‌های کشاورزی احداث و تعدادی سرویس بهداشتی بازسازی شد.

همچنین با بررسی و پیگیری‌های قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مقرر گردید در اسرع وقت تعدادی جهیزیه برای دختران نیازمند و تعداد ۲ هزار بسته‌ کمک معیشتی در بین خانواده‌های محروم و کم برخوردار توزیع گردید.

لازم به ذکر است در این اردوی جهادی مسئولین عرصه‌های اجتماعی، تعلیم و تربیت، عمران و اشتغال قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به بررسی میدانی شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، فنوجان، رودبار پرداختند و طی این بررسی بسته‌های مطالعاتی نیز به مسئولین این عرصه‌ها در استان کرمان اهدا نمودند.

برگزاری اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار استان کرمان

همچنین در حاشیه برگزاری این اردو، دکتر محمد باقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا (ع) دیدار و گفت و گو داشتند.

اردوی جهادی مناطق کم برخوردار استان کرمان در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ آغاز و در ۵ فروردین ۱۴۰۰ به کار خود پایان داد و جهاد همچنان ادامه دارد.

برگزاری اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار استان کرمان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.