محمدهادی مرعشی گفت: با توجه به افزایش ویروس جهش‌یافته کرونا و خطرناک بودن آن احتمال رخداد پیک بیماری در مقطع بعد از تعطیلات در استان زیاد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا سیستان و بلوچستان اظهارداشت: هیچ مراسم ملی در سطح استان برگزار نخواهد شد.

او  با اشاره به اینکه با توجه به افزایش رفت و آمدها در روز سیزدهم فروردین در مسیر منتهی به کوه خواجه سیستان، شورای تامین شهرستان باید تدابیر لازم را اتخاذ کند افزود: تجربه نشان داده که تجمع جمعیت در روز ۱۳ نوروز در این کوه خواهد بود به همین سبب باید نظارت ها و کنترل ها در این محدوده و سایر نقاط و مراکز تجمع مردم در شهرستان‌های استان افزایش یابد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در ترمینال زاهدان فرمانداری این شهر به همراه شهرداری، سازمان حمل و نقل و معاونت عمرانی نیز این موضوع را پیگیری و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

او  با بیان اینکه پلیس راه خودروهایی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمی‌کنند را جریمه و از ادامه مسیرشان جلوگیری کند ادامه داد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صفوف توزیع مرغ باید برای افزایش مکان‌های توزیع آن اقدام شود.

مرعشی با اشاره به اینکه همه فرمانداران سیستان و بلوچستان موضوع نظارت‌ها را به صورت جدی در دستور کار قراردهند بیان کرد: گزارشی از تعداد بازدیدهای انجام شده و جریمه‌ها به ستاد ارائه شود.

او  با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار چهارراه رسولی زاهدان گفت: از آنجایی که بازار چهارراه رسولی زاهدان پیشانی استان محسوب می شود ضروریست شهرداری و ستاد شهرستانی زاهدان در موضوع سد معبر، رعایت پروتکل های بهداشتی و سایر موارد به صورت ویژه نظارت و پیگیری کنند و تذکرات و آموزش های لازم را ارائه دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار