عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: امکانات باشگاه پرسپولیس به مراتب بهتر از ما است و به آن‌ها نگاه ویژه تری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری، عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: به پرسپولیس نگاه ویژه تری می‌شود و به این موضوع شک ندارم. همه این موارد با عدد و رقم قابل اثبات هستند.

او ادامه داد: پیش از این ۲ ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس داده شد که امکانات شهید کاظمی بهتر و قوی‌تر از ورزشگاهی است که در اختیار استقلال است. امکانات باشگاه پرسپولیس بهتر از استقلال است؛ چون بسیاری از امکانات از سوی دولت به آن ها داده شده است.

نظری افزود: درباره پنجره نقل و انتقالات هر ۲ باشگاه، باید بگویم که استقلال و پرسپولیس با مشکل رو به رو بودند. از سوی یک حامی مالی به پرسپولیس ۳۰ میلیارد تومان داده شد تا پنجره این باشگاه باز شود و این شائبات وجود دارند. تبعیض بین ۲ باشگاه وجود دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
چه عجب !!! هئیت مدیره استقلال خودی نشون داده !! و این حرفها رو زده ،،مددی و خلیل زاده که نوچه سلطانی فر هستن جرات این حرفها رو ندارن !! به احتمال زیاد نظری هم رفتنی شده !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
لنگی چرت و پرت نگو خب بابا تو میخوای بگو خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
با این همه حمایت؛ قهرمانی آسیا شده براشون یه حسرت. دمت گرم نظری بریز پته این لنگ را روی آب. از شرکت به اصطلاح ورزشی و قمارخانه علی عبدو تا پولشویی های هدایتی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
اینم بگو ک پرسپولیس داخل این سه سال دو بار رفت فینال آسیا و نایب فهرمان شد چهارسال پیاپی قهرمان لیگ برتر شد ب امید خدا امسالم میشیم اون موقع تو میای مارو با تیمی مقایسه میکنی ک تو مرحله گروهی آسیا مونده و چند ساله قهرمان نشده تو لیگ ؟!
انصافو درنظر بگیر پرسدولیس از استقلال خیلی بهتر بوده و هست و الانم حقشه امکانتت بیشتری داشته باشه،شما برین افتخاراتی ک پرسپولیس ب دست آورد رو ب دست بیارید بعد بیاید گله کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
به قول میناوند؛ به فینال رفتن جام نمی دهند؛ هر وقت دوبار قهرمان آسیا شدید بعد حرف بزنید. قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا. قهرمانی های داخلیتون همش جعلی و مهندسی شده است لنگی جون. راستی میدونی چرا بهتون میگن لنگی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۳:۱۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
لنگی اگه انقدر کارتون درسته چرا عرضه ندارید فینال ببرید ؟ فقط ایران چرا ؟!! خخخخ جواب = بابا مسعود فقطط این جاست اخه خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
شما برو دعا کن ماشین سازی منحل نشه شیش امتیاز ازتون کسر بشه بعد بیا در مورد سرورت حرف بزن
آخرین اخبار