استاندار کرمان اولویت‌های کاری استان طی امسال را برگزاری انتخابات پرشور و امن، مقابله با کرونا، ساماندهی بازار و تحقق شعار سال عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان، امروز ۷ فروردین ماه با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، سرپرست معاونت اقتصادی، مدیرکل حوزه و حراست استانداری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از محبت‌ها و حمایت‌های وی قدردانی کرد و گفت: در مدت حضورم در این استان، همواره شاهد حمایت‌ها و دغدغه‌های حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی بوده‌ام و دیدگاه و محوریت وی در استان هماهنگی خوبی را میان مسئولان و نماینده‌ها ایجاد کرده است.

او بیان داشت: به عنوان مسئول اجرایی استان، هیچ مانعی را برای کار کردن در این فضای همدلی نمی‌بینم.

زینی وند به مسائل و اولویت‌های استان طی امسال اشاره کرد و افزود: انتخابات پرشور، امن و با اعتماد بالا راهبرد اساسی حوزه اجرایی استان در سال ۱۴۰۰ است که همه دستگاه‌ها باید کمک داشته باشند.

او از برگزاری مطلوب فرآیند اجرایی انتخابات در استان نام برد و تصریح کرد: ثبت‌نام از داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا از ۱۶ فروردین ماه آغاز خواهد شد که امیدواریم مشارکت بالای جوانان تحصیل کرده را شاهد باشیم.

استاندار کرمان، شرایط استان به لحاظ بیماری کرونا را وضعیت باثبات رو به نزول عنوان کرد و گفت: گزارش‌های ملی از افزایش تست‌های مثبت خبر می‌دهد و امیدواریم با پیک جدیدی از بیماری در استان مواجه نشویم.

او افزود: حوزه تنظیم بازار نیز از مسائل مورد توجه ما قرار دارد و سه‌شنبه ۱۰ فروردین ماه ستاد تنظیم بازار کشور در ارتباط ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

زینی‌وند با تاکید بر اینکه بخشی از اتفاقات بازار مرغ، کشوری است، تصریح کرد: استان کرمان به صورت عادی ۴۰ درصد کمبود تولید نسبت به میزان مصرف دارد؛ ضمن آنکه بخشی از مشکل نیز در شبکه توزیع است.

استاندار کرمان به نامگذاری سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" اشاره کرد و گفت: اگر مانعی بر سر راه تولید و سرمایه‌گذاری نباشد و کالا‌های داخلی مورد پشتیبانی قرار گیرند، وضعیت کشور تصاعدی تغییر می‌کند.

در تحقق شعار سال باید ریل‌گذاری جدی در بحث تولید در عرصه‌های مختلف استان صورت گیرد

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار به مسئولیت‌های سنگین سال ۱۴۰۰ در برگزاری انتخابات با مشارکت بالا، مبارزه با ویروس کرونا و تحقق شعار سال اشاره کرد.

امام جمعه کرمان، دانش، انگیزه، انرژی، برنامه و تجربه را صفات و ویژگی‌ها مدیران برای اجرای مسئولیت برشمرد.

حجت الاسلام علیدادی تصریح کرد: در تحقق شعار سال باید ریل‌گذاری جدی در بحث تولید در عرصه‌های مختلف استان صورت گیرد و مطئنا با تغییر چند شاخصه، استان متفاوتی نسبت به الان خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، با تأکید بر حمایت و همراهی مدیران در اجرای دقیق مسئولیت‌ها و خدمت به مردم، بیان داشت: موفقیت مدیران استان برای ما نیز موجب افتخار است.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار