۶ مازندرانی در پایان نخستین هفته نوروز به دلیل ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ۹۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۸۷ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

مجموع بستری شدگان در مازندران به ۴۹۱ بیمار رسید که از این تعداد ۱۲۵ بیمار بدحال، در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

۶ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

فوت ۶ نفر بر اثر کرونا

دکتر سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۷۹ بیمار جدید مشکوک به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های استان بستری شدند و مجموع بستری شدگان به ۳۵۲ نفر رسید.

او با بیان اینکه در همین مدت ۷۳ نفر مرخص شدند، افزود: در حال حاضر ۹۰ بیمار بدحال مبتلا به کووید۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دانشگاه تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

دکتر سیدعباس موسوی با بیان اینکه متاسفانه ۶ نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند، ادامه داد: ۶۷ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شدند.

وخامت حال ۳۵ کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: ۱۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری و ۱۴ بیمار با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۱۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، افزود: خوشبختانه ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در این شهرستان ثبت نشده است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.