سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیماران با علائم ویروس کرونا در استان همدان طی شبانه روز گذشته به ۴۴۶ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:  با  افزایش سفر‌ها و دید بازدید‌ها شمار افراد با علائم ویروس کرونا در استان همدان طی شبانه روز گذشته روند صعودی داشت و به ۴۴۶ نفر رسید.

او افزود: از این افراد مراجعه کرده به مراکز درمانی استان ۵۰ نفر در بخش عادی بیمارستان و  ۱۲ نفر در بخش ICU بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از وخیم بودن حال ۲۹ بیمار کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان خبر داد و  گفت: از میان این افراد ۹ نفر تست کرونای آن‌ها مثبت و نیاز به بستری در بیمارستان داشتند.

طاهری ادامه داد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا ۱۰ هزار و ۷۱۸ نفر تاکنون در استان به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در شبانه روز گذشته یک بیمار کرونایی دیگر هم در استان جان خود را از دست داد تا شمار جان  باختگان از کرونا ویروس در استان همدان به هزار و ۵۶۰ نفر برسد.

طاهری اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کووید ۱۹ تاکنون ۳۸۷ نفر در اسدآباد، ۶۳۱ نفر در بهار، ۶۸۰ نفر در تویسرکان، ۴۷۰ نفر در رزن، ۲۰۲ نفر در درگزین، ۱۹۳ نفر در فامنین، ۶۹۰ نفر درکبودراهنگ، هزار و ۹۴۲ نفر در ملایر، هزار و ۱۸۷ نفر در نهاوند و ۴ هزار و ۵۴ نفر در همدان به این ویروس مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

او اضافه کرد: در این مدت ۲۸۲ نفر غیر هم استانی هم در بیمارستان‌های استان برای ابتلا به ویروس کرونا بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار