حمایت مالی از باشگاه شهید شاملی کازرون برای شرکت در رقابت‌های آسیایی قطعی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرتاش شاملی مالک باشگاه شهید شاملی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در مراسمی که با حضور مسئولانی از فدراسیون هندبال در کازرون برگزار شد، گفت: از اینکه در دو سال گذشته زمینه حضور فرزندان کازرون مهد هندبال را در مسابقات لیگ برتر فراهم کردم، خوشحالم و قهرمانی این تیم در کشور، افتخاری بزرگ برای شهرستان کازرون است.

او، بیان کرد: این تیم در دوسال گذشته توانست با تلاش بازیکنان، مربی و سرمربی مقام نایب قهرمانی در دوره قبل و مقام قهرمانی دوره کنونی، را کسب کند.

شاملی، تصریح کرد: تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی به مسابقات آسیایی اعزام می شوند که این مسابقات نام کازرون و استان فارس را بلندآوازه‌ می کند.

 علی مظفری فرماندار ویژه کازرون نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش مالک و اعضای باشگاه شهید شاملی ادامه داد: هرگونه کمکی که نیاز باشد هم فرمانداری و هم سایر ادارات درشهرستان واستان برای سرمایه گذاری در این حوزه درکازرون انجام می دهند.

او، افزود: فرمانداری کازرون مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان دراختیار شهرداری قرار می دهد تا به شکل ویژه صرف هزینه‌های هندبال در کازرون شود.

مظفری، اضافه کرد: این مبلغ که با همکاری نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی تامین شده که علاوه بر اعتبارات اختصاص یافته به شهرداری است.

درپایان این مراسم که با حضور فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون وکوهچنار درمجلس شور‌ای اسلامی برگزار شد، با اهدای لوح و شاخه گل از مهرتاش شاملی فرزند شهید شاملی ومالک باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی تجلیل شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.