معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۱۲۰ تن مرغ گرم و ۴۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازاری در حال عرضه در بازار این استان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا جمالی، معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان با تاکید بر اینکه کمبود گوشت مرغ در استان وجود ندارد عنوان کرد: روزانه ۱۲۰ تن مرغ گرم در نقاط مختلف عرضه می‌شود و علاوه بر این ۴۰۰ تن مرغ منجمد نیز با قیمت ستاد تنظیم بازار تهیه شده که در حال عرضه در بازار است.

او با تاکید بر اینکه کمبود گوشت مرغ در استان وجود ندارد بیان کرد: روزانه ۱۲۰ تن مرغ گرم در نقاط مختلف عرضه می‌شود و علاوه بر این ۴۰۰ تن مرغ منجمد نیز با قیمت ستاد تنظیم بازار تهیه شده که در حال عرضه در بازار است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان بوشهر افزود: برای تعدیل قیمت میوه در ایام نوروز، ۲۷۰ تن میوه شامل سیب سفید و قرمز و پرتقال با قیمت مصوب برای توزیع در بازار استان بوشهر تهیه شده است که تا کنون بیش از۲۰۰ تن آن از طریق جایگاه‌های منتخب عرضه توزیع شده است.

جمالی استقبال مردم از میوه تنظیم بازار را با توجه به کیفیت و نرخ مناسب آن مطلوب دانست و عنوان کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم سیب ۹۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم پرتقال ۱۱ هزار تومان است که در نقاط مختلف استان در حال عرضه است.

او از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه الکترونیکی ۱۲۴ و یا تلفن ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی سازمان صمت گزارش دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.