دستگیری سارقان حرفه‌ای در اراک

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری سارقان حرفه‌ای در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ مهدی رحیمیان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری دو سارق حرفه‌ای گوشی تلفن همراه و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت گوشی موبایل از واحد‌های صنفی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمیان گفت: با توجه به افزایش سرقت گوشی‌های تلفن همراه از تعدادی از واحد‌های صنفی فروش تلفن همراه در سطح شهرستان اراک، بلافاصله تحقیقات میدانی و اقدامات فنی لازم از سوی مأموران برای شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان آغاز شد.

او اضافه کرد: با اتمام تحقیقات پلیسی، سرانجام دو سارق سابقه دار در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، با انجام یک عملیات غافلگیرانه از سوی مأموران دستگیر و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اراک بیان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی، پس از مشاهده دلایل و مستندات قانونی پلیس، سرانجام به ۱۵ فقره سرقت گوشی‌های همراه از واحد‌های صنفی، در سطح شهرستان اراک، اعتراف کردند.

او در باره شیوه سرقت‌های سارقان گفت: سارقان از غفلت فروشندگان موبایل استفاده کرده و در اولین فرصتی که به دست می‌آوردند، اقدام به سرقت گوشی‌های همراه می‌کردند.

سرهنگ رحیمیان افزود: سارقان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.