در پدیده‌ای عجیب، رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا با کمک شیر یا خط انداختن در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسامه احمد عبدالله الشفر، رئیس فدراسیون  دوچرخه سواری امارات با کمک شیر یا خط انداختن، بار دیگر به عنوان رئیس کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا انتخاب شد.

مراسم انتخاب رئیس جدید کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا در ابوظبی برگزار شد که طی آن عبدالله الشفر و داتو آمارجیت سینگ از مالزی بر سر تصدی این سمت با هم رقابت می‌کردند.

هر یک از کاندیدا‌ها باید بیش از ۵۰ درصد آرا را در دور اول به خود اختصاص می‌دادند تا پیروز می‌شدند، اما در ابتدا هیچ یک از آن‌ها نتوانستند به حد نصاب دست پیدا کنند و قرار شد رای گیری در دور دوم  فرد پیروز را مشخص کند، اما هر ۲ نفر در این دور  با کسب ۲۱ رای مساوی شدند.

طبق اساسنامه کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا، انتخابات به شیر یا خط کشید که الشفر در این بخش پیروز شد و برای دومین بار به مدت ۴ سال ریاست این کنفدراسیون را در اختیار خواهد داشت.

الشفر علاوه بر ریاست کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا، رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام و رئیس افتخاری بدنسازی و تناسب اندام آسیا نیز است.

او پیش از این به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی امارات فعالیت می‌کرد و در حال حاضر رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری این کشور نیز است.

کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا اعلام کرد که محسن سلگی، دبیر پیشین فدراسیون دوچرخه سواری ایران به همراه حمد الخلیفه از بحرین، آمارجیت سینگ از مالزی و سان ویمینگ از چین اواخر امسال برای عضویت در کمیته مدیریت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نامزد خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار