مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ارزیابی برچسب گذاری کلیه محصولات خوراکی و آشامیدنی به صورت الکترونیک و روزانه انجام می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ارزیابی برچسب گذاری کلیه محصولات خوراکی و آشامیدنی به صورت الکترونیک و از طریق سامانه Audit در ایام نوروز به صورت روزانه انجام می‌شود.

او گفت : کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی روزانه در ایام نوروز با حضور در فروشگاه‌های مواد غذایی، محصولات خوراکی و آشامیدنی را از نظر برچسب گذاری بررسی می‌کنند.

مستوفی افزود : این بررسی‌ها به صورت آنلاین و از طریق سامانه Audit چک می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق مورد را سریعا از طریق همان سامانه گزارش می شود.

او افزود : همشهریان عزیز هنگام خرید مواد خوراکی و آشامیدنی به اطلاعات درج شده بر روی برچسب و بسته بندی کالا از قبیل تاریخ تولید، انقضاء و شناسه بهداشتی دقت نمایند و در صورت وجود هرگونه مشکل و یا مغایرت مراتب را از طریق شماره ۳۷۱۰۶۲۳۲ (واحد شکایات مواد غذایی معاونت غذا و دارو) اطلاع دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.