خدرلو گفت: با توجه به اینکه مهاباد در آستانه ورود به وضعیت نارنجی کرونایی است، از مسافران می‌خواهیم که در ایام نوروز از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: طبق آخرین برآوردها، وضعیت کرونایی ۶ شهرستان در استان نارنجی است.

خدرلو افزود: مهاباد و میاندوآب دو شهری هستند که به احتمال زیاد نارنجی خواهند شد و از طرف دیگر با این روند، شهر‌های ارومیه و نقده نیز قرمز می‌شوند بنابراین با توجه وضعیت شیوع کرونا از مسافران می‌خواهیم  در ایام نوروز  از سفر به شهرهای قرمز و نارنجی  خودداری کنند.

او ادامه داد: پیشتر، شهرستان‌های ارومیه، نقده، ماکو و چایپاره نارنجی بوده که سردشت و بوکان نیز به این جمع اضافه شده است.

فرماندار ویژه مهاباد تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت ورود به شهرستان‌های قرمز و نارنجی، هرگونه خودرویی که قصد ورود به این شهرستان‌ها را داشته باشد از سوی پلیس با جریمه یک میلیون تومانی برای شهرستان‌های قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرستان‌های نارنجی اعمال قانون خواهد شد.

او از هموطنان خواست که با توجه به شیوع ویروس کرونا تا حد امکان از انجام سفر خودداری کنند چرا که با توجه به عدم فراهم بودن امکانات پذیرایی ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.