رییس مرکز بهداشت ایذه از راه اندازی مراکز تست سریع کرونا برای سهولت نمونه‌گیری و رهگیری شهروندان مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایمان نوروزی منش رییس مرکز بهداشت ایذه با اشاره به راه اندازی ۴ مرکز نمونه گیری کووید ۱۹ در سطح شهرستان گفت: مراکز انجام تست سریع کرونا در چادر‌هایی در میدان ولایت، چهارراه امام علی (ع)، چهارراه امام خمینی (ره) و پارک سردار بی‌بی مریم بختیاری برپا هستند.

او با بیان اینکه کار نمونه گیری از شهروندان متقاضی در این محل‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۵ تا ۲۰ انجام می‌شود، افزود: همه امکانات شهرستان ایذه را برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا به کار گرفته ایم، بطوریکه در روز نخست این طرح یک هزار و ۵۰۰ تست کرونا از شهروندان گرفته شد.

نوروزی منش به همکاری بسیج، هلال احمر، مرکز بهداشت، شهرداری، راهداری، پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، دهیاری‌ها و بخشداران در طرح نمونه گیری و تست سریع کرونا اشاره کرد و بیان داشت: از مردم خواهش می‌کنم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد افزایش تعداد مبتلایان و آمار مرگ و میر در این شهرستان نباشیم.

رییس مرکز بهداشت ایذه با یان اینکه نمونه‌گیری از مسافرانی که قصد خروج از شهرستان را دارند نیز به صورت مداوم در پایانه مسافربری انجام می‌شود و خروج از ایذه تنها با ارائه گواهی تست منفی کرونا امکانپذیر است، اظهار کرد: ادارات نیز از روز شنبه تعطیل و به صورت کشیک و با حضور یکی از کارمندان اداره می‌شوند.

براساس این گزارش؛ ایذه در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و همه بانک‌ها روز شنبه ۷ فروردین باز هستند و به خدمت رسانی می‌پردازند و از روز یکشنبه ۸ فروردین به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.