مشترکان برق پایتخت فردا با پیوستن به رویداد جهانی ساعت زمین ، همراهی خود را در کاهش مصرف انرژی و مبارزه با گرمایش کره زمین اعلام خواهند کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ فردا هفتم فرودین ماه ۱۴۰۰ مصادف با آخرین شنبه ماه مارس میلادی، پانزدهمین سالی است که ساکنان کره زمین در راستای جلب نظر جهانیان به منظور مبارزه با گرمایش این کره خاکی و تغییرات اقلیمی و پاسداشت محیط زیست، در حرکتی هماهنگ به مدت یک ساعت مصرف برق خود را کاهش خواهند داد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ که با عنوان سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها " از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، از مشترکان خود دعوت می‌کند با هدف پشتیبانی از تولید برق نیروگاه‌های کشور و همچنین کمک به محیط زیست و ایجاد توسعه پایدار، فردا، شنبه، هفتم فروردین ماه، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه به این حرکت جهانی پیوسته و با ترویج فرهنگ استفاده بهینه انرژی مشکلات تامین سوخت نیروگاه‌های تولید برق کشور را مانع زدایی کنند.

گفتنی است؛ دبیرخانه "مدیریت سبز " شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز از ابتدای سال ۱۳۹۹ با راه اندازی دفاتر کار سبز در شرکت و بهینه سازی تمامی روشنایی‌های مناطق ۲۲ گانه و همچنین رعایت استاندارد‌های مربوط به مدیریت سبز در حوزه‌های انرژی، آب، سوخت و پسماند، همگام با حرکت جهانی ساعت زمین، با خاموش کردن روشنایی‌های غیرضروری ساختمان‌های حوزه ستادی، معاونت‌ها و مناطق ۲۲ گانه اداری فعال خود در این ساعات، در رویداد جهانی ساعت زمین مشارکت خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساعت زمین ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
یک ساعت خاموش برای ساعت زمین
.......
اما .... نزدیک 20 روز هیچ روزنامه ای نیست .. احتمالا تا 16 فرودین..... سالی که کمتر 2 ماه دیگر باید رییس جمهور انتخاب شود ... و از الان باید روزنامه فا برای

این تصمیم مهم مردم را برای رای درست و به فرد درست ..اماده کنند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
ک بدنش چین بیت کوین استخراج کنه واس خودش
آخرین اخبار