تعدادی از شهروند خبرنگاران تصاویری از خسارتهای تند باد دو روز گذشته در استان چهارمحال و بختیاری را برای ما ارسال کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خسرو کیانی سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: وزش باد شدید و تندباد از چهارشنبه شب تاکنون خسارت‌هایی را به بخش‌های مختلف در این استان وارد کرد.


او تاکید کرد: به‌ دنبال وزش شدید تندباد، تعدادی از تابلوهای راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در شهرها و تورهای پرورش ماهی در قفس کارون۴ دچار آسیب شد.

او افزود: این تندباد همچنین به نمای برخی ساختمان‌ها که نظارت‌های فنی را رعایت نکرده‌اند، مانند نماهای کامپوزیت آسیب وارد کرد.

کیانی تصریح کرد: با توجه به شدت این تندباد، به‌طور یقین خسارت‌هایی به باغات مانند شکستگی و قطعی درختان وارد شده که جهادکشاورزی تاکنون گزارش آن را اعلام نکرده است.


بیشتر بخوانید




او یادآور شد: خسارت‌های تندباد به بخش‌های مختلف استان به‌زودی جمع‌بندی و برآورد مالی آن در روزهای ابتدایی هفته آینده اعلام می‌شود.

بیشترین سرعت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد ۸۶، در بروجن ۷۶، در لردگان ۵۸، در کوهرنگ ۸۶، در اردل ۷۵، در فارسان ۱۰۴، در فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد ۸۳، در سامان ۱۰۱، در بن ۱۰۸، در شلمزار مرکز شهرستان کیار ۹۰، در بلداجی شهرستان بروجن ۸۶، در ایلبگی شهرستان سامان ۱۲۲، در سورشجان شهرستان شهرکرد ۸۳، در دوآب‌صمصامی شهرستان کوهرنگ ۷۹ و در مال‌خلیفه شهرستان لردگان ۴۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

 

خسارت تند باد های دیشب
ارسالی از شاهمرادی شهرستان خانمیرزا

 

خسارت تند باد های دیشب

ارسالی از شیرانی شهر فرادنبه شهرستان بروجن

 

خسارت تند باد های دیشب

ارسالی از خلیلی شهر دشتک شهرستان اردل

 

خسارت تند باد های دیشب

ارسالی از نادری مسیر شهرکرد به بروجن 

 

خسارت تند باد های دیشب

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار