معاون سواد آموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از تحت پوشش بردن ۱۰۰ درصدی حجم ابلاغی طرح توانمند سازی زنان و دختران عشایر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رهدار براتی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در اولویت قرار گرفتن آموزش زنان و دختران عشایر همواره از سیاست‌های مهم سازمان نهضت سوادآموزی بوده است.

او افزود: طرح توسعه سواد زنان و دختران روستایی و عشایری با هدف توسعه عدالت جنسیتی در زمینه سواد آموزی انجام می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


براتی اضافه کرد: طرح توانمند سازی دختران و زنان عشایری برای دومین سال پیاپی در استان اجرا شده است و این طرح در شهرستان‌های کوهرنگ و لردگان، به مدت پنج روز اجرا شد.

او ادامه داد: در این طرح حدود ۴۵ نفر از آموزش دهندگان، دوره‌هایی در زمینه روش‌های تدریس و مهارت‌های اجتماعی و حقوقو شهروندی گذراندند و حجم اختصاص داده شده به این استان که ۴۲۰ نفر سوادآموز بود به صورت کامل تحت پوشش قرار گرفتند.

براتی گفت: نظارت و برنامه ریزی‌های لازم در ماه‌های آتی نیز برای سواد آموزان این طرح در نظر گرفته شده است همچنین پیشنهادات در قالب طرح‌های تشویقی جهت بالابردن کیفیت اجرای طرح توانمند سازی زنان و دختران عشایر به سازمان نهضت سواد آموزی نیز ارسال شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.