مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: از روز گذشته دوچرخه‌های اشتراکی بایدو به بهره برداری عمومی رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدمهدی اسدی مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد با اشاره به بهره برداری از دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد، گفت: در ابتدای اجرای این طرح تا اسفند ماه سال گذشته بیش از ۸۰۰ متقاضی در سامانه دوچرخه‌های اشتراکی ثبت نام کردند که این تعداد هم اکنون به بیش از هزار مورد رسیده است.

او در خصوص ساعت کاری دوچرخه‌های اشتراکی بایدو، افزود: در ابتدا این دوچرخه‌ها از ساعت ۶ تا ۱۹ در ایستگاه‌ها قابل استفاده بودند اما در حال حاضر شهروندان می‌توانند از ساعت ۶ الی ۲۰ از دوچرخه‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد با اشاره به تعداد ایستگاه‌های دوچرخه، ادامه داد: در ابتدای طرح با ۱۳ ایستگاه از محور بلوار وکیل آباد تا هسته مرکزی شهر، فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون نیز تعداد ایستگاه‌ها به بیش از ۴۰ مورد افزایش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید


اسدی بیان کرد: همچنین ما این قول را به عموم شهروندان خواهیم داد که با افزایش تقاضا، تعداد ایستگاه‌ها و دوچرخه‌ها افزایش پیدا کند و در حال حاضر در حال خرید دوچرخه برای افزودن به ناوگان حمل و نقل پاک هستیم و تعداد ایستگاه‌ها را در آینده نزدیک به ۶۰ ایستگاه افزایش خواهیم داد.

او تصریح کرد: شهروندان فقط کافی است که اپلیکیشن شهرمن را نصب کنند و در قسمت جیب من حساب کاربری خود را فعال کنند تا امکان کرایه دوچرخه فراهم شود.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد در خصوص نحوه استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی برای سیستم عامل IOS، تاکید کرد: با توجه به مشکلات موجود در برخی از تلفن‌های همراه موجود در بازار همکاران ما در سازمان فاوا به طراحی و اجرای نسخه تحت وب شهر من اقدام کردند تا امکان استفاده برای افراد دارای این سیستم عامل نیز فراهم شود.

سامانه تلفنی ۳۱۲۹۳۱۲۹ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.