امام جمعه همدان گفت: نامگذاری سال‌های مختلف به عنوان تولید و اشتغال نشان دهنده توجه ویژه مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان، این موضوع را که ده سال است رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال بر تولید تاکید دارد نشانه‌ دغدغه‌ جدی ایشان در مسائل اقتصادی دانست و گفت: با شعار دادن و بنر زدن این دغدغه برطرف نمی‌شود و لازم است این نامگذاری‌ها با اقدام انقلابی تحقق عینی پیدا کند.

وی یکی از موانع اصلی تولید را قوانین دست و پاگیر بیان کرد و افزود: این از اساسی‌ترین کار‌های مجلس است که قوانین تقویت کننده تولید تصویب کند و از تولید کنندگان واقعی حمایت کند.

خطیب جمعه همدان ادامه داد: همه ما با مشکلات معیشتی روبرو هستیم و این مسئله را کسی جز خود ما نمی‌تواند رفع کند و باید به بازار‌های داخلی و منطقه‌ای توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به روز جوان هم گفت: جوانان عزیز در راستای کار آفرینی ورود کنند، وارد عرصه‌ تولید شوند و مسئولان هم حمایت کنند، زیرا جوان‌ها نیاز به اعتماد دارند تا بتوانند خلاقیت و انگیزه‌های خود را بروز دهند و بن بست‌ها را بشکنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.