ناآشنایی به فن شنا جان یک جوان ۲۴ ساله را در آب‌های سد چشمه عاشق گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کچویی مدیر اورژانس ۱۱۵ شهرستان نی‌ریز گفت: گزارشی مبنی بر غرق‌شدگی جوان ۲۴ ساله در سد چشمه عاشق در منطقه مرزی نی‌ریز-داراب به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان نی‌ریز اعلام شد.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی منطقه مروارید داراب، اورژانس ۱۱۵ منطقه رودخور و هلال احمر نی‌ریز در محل حادثه حاضر شدند و عملیات جستجو را آغاز کردند، افزود: تلاش برای یافتن پیکر بی جان جوان غرق شده همچنان ادامه دارد.

کچویی ادامه داد: به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهمترین دلایل غرق شدگی است که می‌طلبد شهروندان به توصیه و هشدار‌ها توجه کافی کنند تا شاهد حادثه تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

به گفته شاهدان برادر این جوان، تعادلش را از دست داده و درون آب می‌افتد و وی برای نجات جان برادر به درون آب پریده و موفق می‌شود برادر کوچکش را نجات دهد، اما خودش زیر آب رفته، در گل و لای ته آب گیر می‌کند.

حادثه تلخ در جاده پریشان کازرون

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: در حادثه رانندگی در جاده پریشان کازرون، راننده پراید دچارسوختگی کامل و پس از اقدامات درمانی اولیه و حمایت تنفسی به بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون منتقل شد.

جمشیدی افزود: این خودرو تک سرنشین بود و راننده به دلیل شدت جراحت و آسیب‌های وارده و سوختگی شدید در مسیر بیمارستان جان باخت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار