سوانح رانندگی نوروزی در مازندران تاکنون جان ۱۷ تن را گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه  مازندران با بیان اینکه ۱۷ تن از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در جاده‌های مازندران جان خود را از دست داده‌اند، گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد افزایش داشت.

او افزود: تصادفات منجر به جرح نیز در محور‌های منتهی به مازندران ۷۰ درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ترافیک در محور‌های ارتباطی استان را پرحجم و سطح راه‌ها را نیز لغزنده اعلام کرد و ادامه داد: ۷۹ هزار و ۹۲۷ دستگاه خودرو دیروز وارد مازندران شدند که در مقایسه با روز قبل آن ۱۰ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه بیش از ۸۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو نییز دیروز از استان خارج شدند، افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او با پیش بینی آغاز موج دوم سفر‌های نوروزی از مسافران خواست زمان بازگشت خود را به روز‌های آخر تعطیلات نوروزی موکول نکنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با توجه به بارش باران احتمال ریزش سنگ در محورهیا کوهستانی استان وجود دارد و مسافران از تردد‌های غیرضروری در این محور‌ها و توقف در دامنه کوه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار