کارشناس فوتبال درباره لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال و بازی دوستانه با تیم ملی سوریه توضیحاتی را بیان کرد.

امیر حاج رضایی، کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال اظهار کرد: لیستی در دنیا وجود ندارد که همگان را راضی کند. به هر حال هر لیستی موافقان و منتقدانی دارد و طبیعی است که جای یک یا ۲ بازیکن در تیم ملی خالی باشد.

او ادامه داد: البته در این شرایط دشوار فعلی، سرمربی تیم ملی فوتبال تمام بازی‌های لیگ برتر فوتبال را از نزدیک رصد کرده و این بازیکنان را برگزیده است و باید به انتخاب او احترام گذاشت. به هر حال در همه رسانه‌ها انتقاد به هر موضوع و مسئله‌ای صورت می‌گیرد، اما باید نوع برخورد‌ها با تیم ملی فوتبال حمایتی باشد.

انتقادها نباید به تیم ملی فوتبال لطمه وارد کند 

حاج رضایی بیان کرد: تفاوت عقاید باید به این صورت باشد که به تیم ملی فوتبال کمک کند نه این که تیم ملی را با چالش مواجه کند. من هم قبول دارم که باید از تیم ملی فوتبال انتقاد شود، اما باید انتقاد‌ها سازنده و حمایتی باشند. نقد کردن به پویایی جامعه کمک می‌کند، اما از طرفی نباید طوری باشد که در این شرایط سخت به تیم ملی فوتبال لطمه وارد کند.

کارشناس فوتبال اظهار کرد: در حال حاضر تیم ملی فوتبال در جایگاه سوم جدول رده بندی مسابقات انتخابی جام جهانی حضور دارد و به طور طبیعی تیم ملی فوتبال باید  ۲ بازی سخت برابر تیم‌های ملی بحرین و عراق انجام بدهد.

بازی با سوریه باعث شناسایی نقاط ضعف تیم ملی فوتبال می شود  

او درباره بازی دوستانه  تیم ملی فوتبال برابر سوریه گفت: به نظرم بازی با تیم ملی سوریه می‌تواند برای تیم ملی ما مفید باشد. این بازی به اسکوچیچ کمک شایانی خواهد کرد  تا نقاط ضعف تیم ملی را پیدا کند و  آن‌ها را پوشش بدهد. در مجموع این بازی را برای تیم ملی مثبت ارزیابی می‌کنم.

حاج رضایی افزود:  به هر حال تیم ملی سوریه در مقدماتی جام جهانی روسیه در تهران خیلی ما را اذیت کرد و بازی دوستانه با سوریه از همه جهات مثبت است و یک محک جدی برای تیم ملی فوتبال خواهد بود.

کارشناس فوتبال درباره برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی در کشور بحرین بیان کرد: شاید تیم‌های اروپایی همانند اسپانیا، ایتالیا، هلند، پرتغال و بلژیک کار راحتی برابر تیم‌های نه چندان مطرح داشته باشند، اما در شرایط سخت بازی با تیم‌های ضعیف متفاوت است. به هر حال تیم ملی فوتبال ایران راه دشواری را پیش رو دارد و شرایط فعلی تیم ملی فوتبال در بیم و امید است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
آقای حاج رضاییfifaوafc آشی پخته واسه ایران یک وجب روغن روشه. ایران را از حق مسلم میزبانی محروم کردن این شروع ماجرا است سناریو یی تدارک دیدن برنامه هایی پیاده کنند که تیم ملی دچار حاشیه بشه نمونه آن توهین به پرچم ایران نمونه بارز آن بود که فدراسیون و دولت هیچ عکس العملی نشان ندادند البته انتظاری هم نمیرفت. اگه فوتبال ایران میخواد به جایگاه واقعی برسه وامید رفتن به جام جهانی محقق بشه باید از رفتن به بحرین خودداری بشه وبازیهای برگشت در ایران انجام بشه. رفتن به بحرین ، نرفتن به جام جهانی است.
آخرین اخبار