معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: ۲۱۹ فرد حادثه دیده در ۷۶ حادثه طی ۱۰ روز گذشته توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، داریوش کریمی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با اشاره به آماده باش نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان برای امدادرسانی به حوادث استان اصفهان گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا عصر روز گذشته پنجشنبه پنجم فروردین ماه ۷۶ حادثه به وقوع پیوست.

او افزود: از این تعداد حادثه ۴۱ مورد جاده‌ای، ۱۲ مورد خدمات حضوری، یک مورد حوادث جاده‌ای، یک مورد ریزش آوار، دو مورد کارگاهی و صنعتی و پنج مورد حوادث کوهستان گزارش شده است.


۱۶۸ نفر در حوادث جاده‌ای اصفهان آسیب دیدند

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در مجموع ۲۱۹ نفر در حوادث ۱۰ روز اخیر در استان اصفهان آسیب دیدند، ابراز داشت: ۱۶۸ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۲ نفر خدمات حضوری، یک نفر در حوادث ساحلی، ۲۸ نفر در حوادث شهری، دونفر در حوادث کارگاهی و صنعتی و هشت نفر در حوادث کوهستان آسیب دیدند.

او با بیان اینکه از مجموع حادثه دیدگان ۷۸ نفر نیاز به خدمات درمانی داشتند، گفت: از این تعداد ۵۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۲۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

کریمی با بیان اینکه در حوادث جاده‌ای از ۵۳ نفر آسیب دیده نیاز به درمان ۳۵ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۸ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ابراز داشت: در حوادث حضوری نیز ۹ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

او افزود: در حوادث کوهستانی نیز دو نفر به مراکز درمانی منتقل و دو نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

انتقال ۱۰ آسیب دیده حوادث شهری اصفهان به مراکز درمانی

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در حوادث شهری نیز ۱۰ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و دو نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ابراز داشت: در حوادث کارگاهی نیز دو نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

او با بیان اینکه در بازه زمانی ۱۰ روزه ۲۵۵ نیروی امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان در حوادث حضور یافتند، تصریح کرد: ۷۱ دستگاه آمبولانس نیز برای جابجایی مصدومان به محل حوادث اعزام شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.