مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از استقرار پایگاه بهداشتی هلال احمر و پایش، تب سنجی و تست کرونای مسافران در مرز آستارا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیاوش غلامی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پایش و تب سنجی ۲۵۰ نفر از مسافران ورودی و خروجی در پایانه مرزی آستارا گفت: ۶۶ مورد تست فوری کرونا نیز در این منطقه از مسافران گرفته شده است.

او به مشارکت و حضور جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: ۲۰۰ امدادگر جمعیت هلال احمر گیلان در قالب این طرح در ارائه خدمات نوروزی به شهروندان و مسافران مشارکت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آماده باش ۲۷ پایگاه امداد و نجات در سطح استان اظهار داشت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته در گیلان همزمان با سایر مناطق کشور آغاز شد.

غلامی با اشاره به راه اندازی و استقرار پایگاه بهداشتی هلال احمر در ۱۸ نقطه مرزی کشوری برای نخستین بار در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: جمعیت هلال احمر گیلان نیز در همین راستا در مرز آستارا مستقر شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان واقع شده و با ۳ مرز زمینی، دریایی و ریلی از مبادی مهم صادرات و واردات کشور است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.