شنبه‌زاده از انجام یک هزار و ۲۵ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان ایلام ، طی سال ۹۹ خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان ایلام ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کنترل کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری در سال ۹۹ ، تعداد یک هزار و ۲۵ مورد بازدید‌های نظارتی گروهی از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان انجام شد.

او اظهار کرد: بازدید‌ها با همکاری و همراهی دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات ، مدیریت اماکن بهداشت و وزارت صنعت ، معدن و تجارت انجام شده است.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام ، مطرح کرد: برنامه‌های بازدید این کمیته مشترک به صورت گروهی انجام شد و تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان‌ها و واحد‌های بین راهی تحت نظارت اداره کل استان در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

او با بیان اینکه این بازدید‌ها با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است، اظهار کرد: در جریان این بازدیدها ، ۱۲ مورد تشویق و ۷۰۰ مورد تذکر برای تأسیسات گردشگری استان ثبت شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.