ترامپ در حال رایزنی برای ایجاد شبکه اجتماعی مخصوص خود است

رئیس جمهور سابق آمریکا مذاکراتی را برای ایجاد شبکه اجتماعی ویژه خود آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تلاش‌هایی را برای ایجاد شبکه اجتماعی منحصر به خودش آغاز کرده است.

بنا به نوشته نشریه آکسیوس، دونالد ترامپ در حال مذاکره با چند اپلیکیشن به منظور ایجاد شبکه اجتماعی مخصوص به خود است. این نشریه آمریکایی روز چهارشنبه با استناد به منابع مختلف گزارش داد «فری اسپیس»، یک شبکه اجتماعی جدید، یکی از مهمترین شبکه‌های اجتماعی مدنظر ترامپ است.

گفته می‌شود پلتفرم فری اسپیس از کاربرانش می‌خواهد محتوایی را به اشتراک بگذارند، که ارزش‌هایی را به زندگی آن‌ها بیفزاید، عادت‌های خوب را تقویت و دنیا را به مکان بهتری تبدیل کند.

بنا به گفته یکی از منابع، شبکه‌های متعددی وجود دارد که ترامپ با آن‌ها کار می‌کند و تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است.

شبکه توئیتر در ماه ژانویه اعلام کرد حساب شخصی دونالد ترامپ را به دلیل تحریک خشونت به حالت تعلیق درآورده است. هر چند ترامپ بعد از آن اعلام کرد که توئیتر نمی‌تواند او را ساکت کند، اما این پست توسط مجریان شبکه اجتماعی حذف شد. پس از آن بیانیه مشابه آنچه ترامپ صادر کرد در حساب توئیتری کمپین او منتشر شد و توییتر را بر آن داشت تا این حساب کاربری را به حالت تعلیق درآورد.

در حالی که به طور معمول، جلسه کنگره آمریکا برای تایید نتایج انتخابات و آرای مجمع گزینندگان تشریفاتی بوده است، ترامپ با تلاش خود برای جلوگیری از این کار با توسل به خشم هوادارانش باعث شد این جلسه به یک رویداد استثنایی تبدیل شود. بنا بر اعلام پلیس واشنگتن، در جریان حمله حامیان ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا دست‌کم ۴ نفر جان خود را از دست دادند و بیش از ۵۲ نفر نیز بازداشت شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار