رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسایی ۲۰ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در طول یک هفته گذشته خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از  شناسایی ۲۰ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در طول یک هفته گذشته  خبر داد و گفت: برای شناسایی ساخت و ساز‌ها و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی، ۳۷ تیم گشتی با هدایت یگان حفاظت امور اراضی در سطح استان فعالیت دارند.

وی افزود: در همین مدت واحد‌های گشتی به منظور رصد هرگونه فعالیت در اراضی کشاورزی استان، مسافتی به طول سه هزار و ۲۲۳ کیلومتر را در سطح این اراضی پیموده‌اند که این روند همچنان تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

خمسه تأکید کرد: معمولا هر ساله سودجویان و فرصت‌طلبان سعی می‌کنند از تعطیلات نوروز برای ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی استفاده کنند که در همین راستا تیم‌های گشتی ویژه ایام نوروز تعبیه شده است و امسال با تشدید نظارت‌ها، شاهد کاهش تخلفات یاد شده بوده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اراضی کشاورزی و ملی استان قزوین، موضوع را به سامانه ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی و ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.